Inloggen op de nieuwe Investor Portal

De nieuwe Investor Portal is beschikbaar gekomen voor klanten van de Hodl fondsen. Deze nieuwe omgeving biedt een aantal nieuwe functionaliteiten en is daarnaast beschikbaar op iPhone, Android en via een webportaal. Op deze pagina leert u meer over het installeren en gebruiken van de nieuwe portal.

Hoe logt u in op de nieuwe portal?

631x788

Uw oude wachtwoord werkt niet meer

Uw inloggegevens van de vorige portal werken niet in de nieuwe omgeving. Wij verzoeken u daarom graag via een van de onderstaande methoden een nieuw account aan te maken met het e-mailadres waarop u onze nieuwsbrief ontvangt.

Inloggen met een wachtwoord

Maakt u graag zelf een wachtwoord aan? Kies dan bij het inlogscherm voor "Need an account? Sign Up" en maak een account aan met uw e-mailadres, naam en wachtwoord.

Inloggen met Apple

U kunt in de nieuwe portal inloggen met Apple. Belangrijk is dan wel dat u op dit Apple e-mailadres ook onze nieuwsbrief ontvangt. Kies bij het aanmaken van het account niet om uw e-mailadres te verbergen, anders kunnen wij uw fondsen niet linken aan uw account.

Inloggen met Google

U kunt in de nieuwe portal ook inloggen met Google. Belangrijk is dan wel dat dit Google e-mailadres ook het e-mailadres is waarop u onze nieuwsbrief ontvangt, anders kunnen wij uw fondsen niet linken aan uw account.

Aan de slag met de Investor Portal

Iphone

Via de onderstaande knop download u de Hodl Funds app voor iPhone. Na het installeren van de app volgt u een van de eerdergenoemde inlogmethoden om in te loggen op uw account. 


Naar de iPhone app

Android

Via de knop link download u de Hodl Funds app voor  Android. Na het installeren van de app volgt u een van de eerdergenoemde inlogmethoden om in te loggen op uw account. 

 

Naar de Android app

Webportaal

Via de website portal.hodlgroup.com heeft u op zowel tables als PC toegang tot alle inzichten in de portefeuille. Deze bevat echter niet de hele contentsectie die de app wel biedt. 
 

Naar het webportaal

Veelgestelde vragen

Waarom geeft het portaal aan dat ik geen portfolio heb?

Bent u een participant in een van de Hodl fondsen en krijgt u toch de melding dat u geen portfolio heeft bij ons? Dat kan verschillende oorzaken hebben, zoals:

  1. Het gebruikte e-mailadres is niet bij ons bekend
    Uw portefeuille is in ons systeem gekoppeld aan één e-mailadres. Dit is het e-mailadres waarop u ook onze overige communicatie zoals nieuwsbrieven op ontvangt. Indien u met een ander e-mailadres een account heeft aangemaakt, kunnen wij deze dan ook niet linken aan uw portefeuille. Graag willen wij u in dit geval verzoeken een nieuw account aan te maken met het e-mailadres waarop u deze communicatie ontvangt.
    Heeft u dit gedaan én ervaart u nog problemen? Dan verzoeken wij u contact op te nemen met [email protected], zodat wij mee kunnen kijken naar uw persoonlijke situatie. Graag vernemen wij in deze e-mail tevens met welk e-mailadres u een account heeft aangemaakt en of u gebruik maakt van de Apple-app, Android-app of het webportaal.
  2. U heeft een anoniem account aangemaakt met Apple
    Bij het aanmaken van een nieuw account kunt u ervoor kiezen om dit met Apple te doen. Tijdens dit proces vraagt Apple of u uw e-mailadres wilt verbergen. Wanneer dit is gekozen, zien wij niet langer uw e-mailadres en kunnen wij deze niet koppelen aan het account dat bij ons bekend is. Dit is eenvoudig te verhelpen door een nieuw account aan te maken met het e-mailadres dat bij ons bekend is. Gebruikt u toch liever deze methode van inloggen met Apple. Dan ontvangen wij graag een e-mail naar [email protected] met dit verzoek. Wij willen u verzoeken in deze e-mail uw naam en het e-mailadres te vermelden dat u op de Profiel-pagina vindt achter 'Uitloggen'. Dit zou moeten eindigen op privaterelay.appleid.com.
  3. Andere oorzaak
    Zijn de voorheen genoemde oorzaken niet aan de orde, dan kijken we graag mee naar uw persoonlijke situatie om zo een oplossing te vinden. Graag verzoeken wij u per e-mail contact op te nemen met [email protected]. In deze e-mail vernemen wij graag met welk e-mailadres u een account heeft aangemaakt en of u gebruik maakt van de Apple-app, Android-app of het webportaal.

 

Lossen de bovenstaande oplossingen het probleem niet op? Neem dan contact met ons op via [email protected].

Ik krijg een foutmelding op de portfolio-pagina, wat nu?

De nieuwe app (of online portal) kan hier en daar nog tegen een error aanlopen. Soms is dit eenvoudig te verhelpen door de app volledig af te sluiten en opnieuw op te starten. 

Lost dit het probleem niet op? Dan verzoeken wij u om contact op te nemen met [email protected], zodat wij mee kunnen kijken naar uw specifieke situatie. In deze e-mail vernemen wij graag met welk e-mailadres u een account heeft aangemaakt en of u gebruik maakt van de Apple-app, Android-app of het webportaal. Mocht u een screenshot of meer informatie hebben over de error, dan vernemen wij dit graag. Denk bijvoorbeeld aan specifieke scenario's wanneer de foutmelding voorkomt, en of dit bijvoorbeeld altijd óf soms gebeurt.

Waarom lukt het niet om in te loggen?

Dit probleem wordt vaak veroorzaakt doordat de inloggegevens van de oude portal niet werken in de nieuwe omgeving. In dit geval willen wij u graag verzoeken een nieuw account aan te maken met het e-mailadres waarop u onze nieuwsbrieven ontvangt. Dit doet u door bij het login-scherm te kiezen voor "Need an account? Sign up". Hierna vervolgt u de stappen door het e-mailadres, uw naam en uw wachtwoord in te vullen. Hierna zal u per e-mail een verificatiecode ontvangen om uw aanmelding compleet te maken. Met deze inloggegevens kunt u in de toekomst weer inloggen.

Lost de bovenstaande oplossing het probleem niet op? Neem dan contact met ons op via [email protected], dan kunnen wij meekijken naar uw specifieke situatie. In deze e-mail vernemen wij graag met welk e-mailadres u een account heeft aangemaakt en of u gebruik maakt (of wilt maken) van de Apple-app, Android-app of het webportaal.

Waar kan ik feedback delen over de app?

We kijken uit naar uw feedback om bugs en fouten te verhelpen óf juist nieuwe functionaliteiten voor u te implementeren. Graag ontvangen we zoveel mogelijk details, zodat we het probleem op de meest optimale manier kunnen oplossen. Deze feedback kunt u achterlaten op deze pagina.