De nieuwe Investor Portal is beschikbaar gekomen voor klanten van de Hodl fondsen. Deze nieuwe omgeving biedt een aantal nieuwe functionaliteiten en is daarnaast beschikbaar op iPhone, Android en via een webportaal. Op deze pagina leert u meer over het installeren en gebruiken van de nieuwe portal.
Uw inloggegevens van de vorige portal werken niet in de nieuwe omgeving. Wij verzoeken u daarom graag via een van de onderstaande methoden een nieuw account aan te maken met het e-mailadres waarop u onze nieuwsbrief ontvangt.
Maakt u graag zelf een wachtwoord aan? Kies dan bij het inlogscherm voor "Need an account? Sign Up" en maak een account aan met uw e-mailadres, naam en wachtwoord.
U kunt in de nieuwe portal inloggen met Apple. Belangrijk is dan wel dat u op dit Apple e-mailadres ook onze nieuwsbrief ontvangt. Kies bij het aanmaken van het account niet om uw e-mailadres te verbergen, anders kunnen wij uw fondsen niet linken aan uw account.
U kunt in de nieuwe portal ook inloggen met Google. Belangrijk is dan wel dat dit Google e-mailadres ook het e-mailadres is waarop u onze nieuwsbrief ontvangt, anders kunnen wij uw fondsen niet linken aan uw account.
Via de onderstaande knop download u de Hodl Funds app voor iPhone. Na het installeren van de app volgt u een van de eerdergenoemde inlogmethoden om in te loggen op uw account.
Via de knop link download u de Hodl Funds app voor Android. Na het installeren van de app volgt u een van de eerdergenoemde inlogmethoden om in te loggen op uw account.
Via de website portal.hodlgroup.com heeft u op zowel tables als PC toegang tot alle inzichten in de portefeuille. Deze bevat echter niet de hele contentsectie die de app wel biedt.
Bent u een participant in een van de Hodl fondsen en krijgt u toch de melding dat u geen portfolio heeft bij ons? Dat kan verschillende oorzaken hebben, zoals:
Lossen de bovenstaande oplossingen het probleem niet op? Neem dan contact met ons op via [email protected].
De nieuwe app (of online portal) kan hier en daar nog tegen een error aanlopen. Soms is dit eenvoudig te verhelpen door de app volledig af te sluiten en opnieuw op te starten.
Lost dit het probleem niet op? Dan verzoeken wij u om contact op te nemen met [email protected], zodat wij mee kunnen kijken naar uw specifieke situatie. In deze e-mail vernemen wij graag met welk e-mailadres u een account heeft aangemaakt en of u gebruik maakt van de Apple-app, Android-app of het webportaal. Mocht u een screenshot of meer informatie hebben over de error, dan vernemen wij dit graag. Denk bijvoorbeeld aan specifieke scenario's wanneer de foutmelding voorkomt, en of dit bijvoorbeeld altijd óf soms gebeurt.
Dit probleem wordt vaak veroorzaakt doordat de inloggegevens van de oude portal niet werken in de nieuwe omgeving. In dit geval willen wij u graag verzoeken een nieuw account aan te maken met het e-mailadres waarop u onze nieuwsbrieven ontvangt. Dit doet u door bij het login-scherm te kiezen voor "Need an account? Sign up". Hierna vervolgt u de stappen door het e-mailadres, uw naam en uw wachtwoord in te vullen. Hierna zal u per e-mail een verificatiecode ontvangen om uw aanmelding compleet te maken. Met deze inloggegevens kunt u in de toekomst weer inloggen.
Lost de bovenstaande oplossing het probleem niet op? Neem dan contact met ons op via [email protected], dan kunnen wij meekijken naar uw specifieke situatie. In deze e-mail vernemen wij graag met welk e-mailadres u een account heeft aangemaakt en of u gebruik maakt (of wilt maken) van de Apple-app, Android-app of het webportaal.
We kijken uit naar uw feedback om bugs en fouten te verhelpen óf juist nieuwe functionaliteiten voor u te implementeren. Graag ontvangen we zoveel mogelijk details, zodat we het probleem op de meest optimale manier kunnen oplossen. Deze feedback kunt u achterlaten op deze pagina.