Eenvoudig beleggen in crypto met de Hodl Funds app

Met de Hodl Funds app belegt u eenvoudig in professionele crypto fondsen. U kunt vertrouwen op de ervaring van onze analisten en geniet u op dagelijkse basis van inzicht in uw portefeuille. Als gebruiker krijgt u daarnaast toegang tot exclusieve content.

De voordelen van de Hodl Funds app

Download de Hodl app

Real-time inzicht

Met de Hodl Funds app krijgt u real-time inzicht in uw beleggingsportefeuille. Van de dagelijkse waarde van uw portefeuille, tot inzichten in de fondsen waarin u belegt. U bent altijd op de hoogte van uw belegging.

Laatste insights

De cryptomarkt ontwikkeld zich in razendsnel tempo. Met onze app blijft u altijd op de hoogte van de laatste inzichten, van wekelijkse updates tot uitvoerige analyses van crypto-projecten.

Exclusieve content

Als gebruiker van de Hodl Funds app krijgt u toegang tot exclusieve content. Van Masterclasses over het beleggen in crypto tot uitvoerige uitleg over onze beleggingsstrategieën. 

Aan de slag met de Hodl Investor Portal

iPhone

Via de onderstaande knop download u de Hodl Funds app voor iPhone. Na het installeren van de app volgt u een van de eerdergenoemde inlogmethoden om in te loggen op uw account.


 

Download de iPhone app

Android

Via de knop link download u de Hodl Funds app voor  Android. Na het installeren van de app volgt u een van de eerdergenoemde inlogmethoden om in te loggen op uw account. 


 

Download de Android app

Web portal

Via de website portal.hodlgroup.com heeft u op zowel tables als PC toegang tot alle inzichten in de portefeuille. Deze bevat echter niet de hele contentsectie die de app wel biedt. 


 

Naar het Web Portaal

MASTERCLASS

Beleggen in de cryptomarkt

In deze Hodl Masterclass neemt onze CEO Maurice Mureau u mee in de wereld van het beleggen in crypto. Van de oorsprong tot de professionalisering die momenteel plaatsvindt. Met de Hodl Funds app krijgt u toegang tot de volledige Masterclass. 

Veelgestelde vragen

Waarom geeft het portaal aan dat ik geen portfolio heb?

Bent u een participant in een van de Hodl fondsen en krijgt u toch de melding dat u geen portfolio heeft bij ons? Dat kan verschillende oorzaken hebben, zoals:

  1. Het gebruikte e-mailadres is niet bij ons bekend
    Uw portefeuille is in ons systeem gekoppeld aan één e-mailadres. Dit is het e-mailadres waarop u ook onze overige communicatie zoals nieuwsbrieven op ontvangt. Indien u met een ander e-mailadres een account heeft aangemaakt, kunnen wij deze dan ook niet linken aan uw portefeuille. Graag willen wij u in dit geval verzoeken een nieuw account aan te maken met het e-mailadres waarop u deze communicatie ontvangt.
    Heeft u dit gedaan én ervaart u nog problemen? Dan verzoeken wij u contact op te nemen met [email protected], zodat wij mee kunnen kijken naar uw persoonlijke situatie. Graag vernemen wij in deze e-mail tevens met welk e-mailadres u een account heeft aangemaakt en of u gebruik maakt van de Apple-app, Android-app of het webportaal.
     
  2. U heeft een anoniem account aangemaakt met Apple
    Bij het aanmaken van een nieuw account kunt u ervoor kiezen om dit met Apple te doen. Tijdens dit proces vraagt Apple of u uw e-mailadres wilt verbergen. Wanneer dit is gekozen, zien wij niet langer uw e-mailadres en kunnen wij deze niet koppelen aan het account dat bij ons bekend is. Dit is eenvoudig te verhelpen door een nieuw account aan te maken met het e-mailadres dat bij ons bekend is. Gebruikt u toch liever deze methode van inloggen met Apple. Dan ontvangen wij graag een e-mail naar [email protected] met dit verzoek. Wij willen u verzoeken in deze e-mail uw naam en het e-mailadres te vermelden dat u op de Profiel-pagina vindt achter 'Uitloggen'. Dit zou moeten eindigen op privaterelay.appleid.com.
     
  3. Andere oorzaak
    Zijn de voorheen genoemde oorzaken niet aan de orde, dan kijken we graag mee naar uw persoonlijke situatie om zo een oplossing te vinden. Graag verzoeken wij u per e-mail contact op te nemen met [email protected]. In deze e-mail vernemen wij graag met welk e-mailadres u een account heeft aangemaakt en of u gebruik maakt van de Apple-app, Android-app of het webportaal.

 

Lossen de bovenstaande oplossingen het probleem niet op? Neem dan contact met ons op via [email protected].

Ik krijg een foutmelding op de portfolio-pagina, wat nu?

De nieuwe app (of online portal) kan hier en daar nog tegen een error aanlopen. Soms is dit eenvoudig te verhelpen door de app volledig af te sluiten en opnieuw op te starten. 

Lost dit het probleem niet op? Dan verzoeken wij u om contact op te nemen met [email protected], zodat wij mee kunnen kijken naar uw specifieke situatie. In deze e-mail vernemen wij graag met welk e-mailadres u een account heeft aangemaakt en of u gebruik maakt van de Apple-app, Android-app of het webportaal. Mocht u een screenshot of meer informatie hebben over de error, dan vernemen wij dit graag. Denk bijvoorbeeld aan specifieke scenario's wanneer de foutmelding voorkomt, en of dit bijvoorbeeld altijd óf soms gebeurt.

Waarom lukt het niet om in te loggen?

Bestaande participanten

Voor bestaande participanten wordt dit probleem vaak veroorzaakt doordat de inloggegevens van de oude portal niet werken in de nieuwe omgeving. In dit geval willen wij u graag verzoeken een nieuw account aan te maken met het e-mailadres waarop u onze nieuwsbrieven ontvangt. Dit doet u door bij het login-scherm te kiezen voor "Need an account? Sign up". Hierna vervolgt u de stappen door het e-mailadres, uw naam en uw wachtwoord in te vullen. Hierna zal u per e-mail een verificatiecode ontvangen om uw aanmelding compleet te maken. Met deze inloggegevens kunt u in de toekomst weer inloggen.

Niet-participanten

Bent u nog geen participant in een van de Hodl fondsen, dan dient u eerst een account aan te maken via Apple, Google of "Need an account? Sign up". Heeft u reeds een account en ervaart u alsnog een probleem met inloggen? Ga dan de volgende stappen na. 

  1. Ga na of u voorheen inlogde met een gebruikersnaam en wachtwoord, of dat u gebruik maakte van Google of Apple. Mogelijk probeert u met andere inloggegevens in te loggen.
  2. Controleer of het ingevoerde wachtwoord juist is.
  3. Weet u uw wachtwoord niet meer? Dan kunt u een nieuwe aanvragen via "Forgot your password?".

Lost de bovenstaande oplossing het probleem niet op? Neem dan contact met ons op via [email protected], dan kunnen wij meekijken naar uw specifieke situatie. In deze e-mail vernemen wij graag met welk e-mailadres u een account heeft aangemaakt en of u gebruik maakt (of wilt maken) van de Apple-app, Android-app of het webportaal.

Waar kan ik feedback delen over de app?

We kijken uit naar uw feedback om bugs en fouten te verhelpen óf juist nieuwe functionaliteiten voor u te implementeren. Graag ontvangen we zoveel mogelijk details, zodat we het probleem op de meest optimale manier kunnen oplossen. Deze feedback kunt u achterlaten op deze pagina.