Met de Hodl Funds app belegt u eenvoudig in professionele crypto fondsen. U kunt vertrouwen op de ervaring van onze analisten en geniet u op dagelijkse basis van inzicht in uw portefeuille. Als gebruiker krijgt u daarnaast toegang tot exclusieve content.
Met de Hodl Funds app krijgt u real-time inzicht in uw beleggingsportefeuille. Van de dagelijkse waarde van uw portefeuille, tot inzichten in de fondsen waarin u belegt. U bent altijd op de hoogte van uw belegging.
De cryptomarkt ontwikkeld zich in razendsnel tempo. Met onze app blijft u altijd op de hoogte van de laatste inzichten, van wekelijkse updates tot uitvoerige analyses van crypto-projecten.
Als gebruiker van de Hodl Funds app krijgt u toegang tot exclusieve content. Van Masterclasses over het beleggen in crypto tot uitvoerige uitleg over onze beleggingsstrategieën.
Via de onderstaande knop download u de Hodl Funds app voor iPhone. Na het installeren van de app volgt u een van de eerdergenoemde inlogmethoden om in te loggen op uw account.
Via de knop link download u de Hodl Funds app voor Android. Na het installeren van de app volgt u een van de eerdergenoemde inlogmethoden om in te loggen op uw account.
Via de website portal.hodlgroup.com heeft u op zowel tables als PC toegang tot alle inzichten in de portefeuille. Deze bevat echter niet de hele contentsectie die de app wel biedt.
In deze Hodl Masterclass neemt onze CEO Maurice Mureau u mee in de wereld van het beleggen in crypto. Van de oorsprong tot de professionalisering die momenteel plaatsvindt. Met de Hodl Funds app krijgt u toegang tot de volledige Masterclass.
Bent u een participant in een van de Hodl fondsen en krijgt u toch de melding dat u geen portfolio heeft bij ons? Dat kan verschillende oorzaken hebben, zoals:
Lossen de bovenstaande oplossingen het probleem niet op? Neem dan contact met ons op via [email protected].
De nieuwe app (of online portal) kan hier en daar nog tegen een error aanlopen. Soms is dit eenvoudig te verhelpen door de app volledig af te sluiten en opnieuw op te starten.
Lost dit het probleem niet op? Dan verzoeken wij u om contact op te nemen met [email protected], zodat wij mee kunnen kijken naar uw specifieke situatie. In deze e-mail vernemen wij graag met welk e-mailadres u een account heeft aangemaakt en of u gebruik maakt van de Apple-app, Android-app of het webportaal. Mocht u een screenshot of meer informatie hebben over de error, dan vernemen wij dit graag. Denk bijvoorbeeld aan specifieke scenario's wanneer de foutmelding voorkomt, en of dit bijvoorbeeld altijd óf soms gebeurt.
Bestaande participanten
Voor bestaande participanten wordt dit probleem vaak veroorzaakt doordat de inloggegevens van de oude portal niet werken in de nieuwe omgeving. In dit geval willen wij u graag verzoeken een nieuw account aan te maken met het e-mailadres waarop u onze nieuwsbrieven ontvangt. Dit doet u door bij het login-scherm te kiezen voor "Need an account? Sign up". Hierna vervolgt u de stappen door het e-mailadres, uw naam en uw wachtwoord in te vullen. Hierna zal u per e-mail een verificatiecode ontvangen om uw aanmelding compleet te maken. Met deze inloggegevens kunt u in de toekomst weer inloggen.
Niet-participanten
Bent u nog geen participant in een van de Hodl fondsen, dan dient u eerst een account aan te maken via Apple, Google of "Need an account? Sign up". Heeft u reeds een account en ervaart u alsnog een probleem met inloggen? Ga dan de volgende stappen na.
Lost de bovenstaande oplossing het probleem niet op? Neem dan contact met ons op via [email protected], dan kunnen wij meekijken naar uw specifieke situatie. In deze e-mail vernemen wij graag met welk e-mailadres u een account heeft aangemaakt en of u gebruik maakt (of wilt maken) van de Apple-app, Android-app of het webportaal.
We kijken uit naar uw feedback om bugs en fouten te verhelpen óf juist nieuwe functionaliteiten voor u te implementeren. Graag ontvangen we zoveel mogelijk details, zodat we het probleem op de meest optimale manier kunnen oplossen. Deze feedback kunt u achterlaten op deze pagina.